Дух Форума Опубліковано 20 листопада, 2023 Опубліковано 20 листопада, 2023 Особенности обменного пункта https://www.swapenco.com.ua/ Цитата
Гість Bogdiga Опубліковано 18 квітня, 2024 Опубліковано 18 квітня, 2024 Все, транзакции прошли! Благодарю Вас! Великолепный, и быстрый сервис! Все четко, и молниеносно! Буду заходить ещё!) Цитата
guyfromua Опубліковано 12 лютого, 2025 Опубліковано 12 лютого, 2025 Чудовий обмінник, непоганий сайт з гарною панеллю навігації. Дуже зручно. Також радує підтримка.. Раджу спробувати Цитата
I_Van Опубліковано 12 лютого, 2025 Опубліковано 12 лютого, 2025 Заказывал вывод на карту - поступление зачислилось в течении 5-10 минут, все хорошо. Нареканий нет, можете пробовать Цитата
Xattab70 Опубліковано 12 лютого, 2025 Опубліковано 12 лютого, 2025 Я новичок в этих всех делах, хотелось найти обменник с которым бы потихоньку вписывался в эту сферу. Нашел этот, меня все устраивает, буду осваиваться. Цитата
0lha Опубліковано 13 лютого, 2025 Опубліковано 13 лютого, 2025 Стабільно проводимо операції разом з чоловіком на цій платформі. Все влаштовує, нарікань немає. Дуже дякую!) Цитата
KRABS_mr Опубліковано 19 лютого, 2025 Опубліковано 19 лютого, 2025 Цей обмінник - це як гарно підібраний фільм для перегляду з дівчиною або щось цікаве на ютубі під обід) у мене така асоціація, бо в принципі я уже знаю, що кращого обмінника не знайду, або буду шукати дуже-дуже довго)) Цитата
_Druid_ Опубліковано 20 лютого, 2025 Опубліковано 20 лютого, 2025 Почув про цей сервіс на задньому дворі офісу, хлопці обговорювали як виводить гроші. Ми працюємо в колл-центрі, там багато розмов на перервах за кріпту і криптобіржі. Я вирішив спробувати цей обмінник і залишився більш як задоволеним. Так що так, на курілках можно багато чого цікавого дізнатись :) Цитата