admin 28 687 Опубліковано: 19 квітня, 2020 Хочу халат.. по двору ходить, курьерам дверь открывать... ... и тапки тоже хочу. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
admin 28 687 Опубліковано: 19 квітня, 2020 Ну у кого нет опыта покупки и эксплуатации? Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
ZIL 837 Опубліковано: 19 квітня, 2020 К такому халату с тапками полагается три жены.Про жен известно давно. Про халат не знаю. 1 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
admin 28 687 Опубліковано: 19 квітня, 2020 4 минуты назад, ZIL сказал: три жены Есть три спиногрыза. Их тоже можно прибарахлить. Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Аид 88 771 Опубліковано: 20 квітня, 2020 За халатом в Турцию надо 1 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
ZIL 837 Опубліковано: 20 квітня, 2020 Халат,конечно,классный,но к нему тянет организовать небольшой забег в ширину,такое знаете-ли бардельеро... Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
Анджелина 21 005 Опубліковано: 25 квітня, 2020 19.04.2020 в 20:34, admin сказал: Хочу халат.. по двору ходить, курьерам дверь открывать... Наврядли Вы будете в нем по двору слоняться и двери курьерам открывать. Это очень дорогая вещь, расшитая золотой нитью. Их заказывают знатные и именитые люди. Да и тяжелый, громоздкий он. В нем сидят или стоят и принимают почести ) Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах